Skuter Show




 Aktiviti hari ini adalah menghadiri skuter show ( yeke? ) haha. x pe la tue, anyway saje nak citer pasal hari ni punye aktiviti, aku bertolak dari rumah ke Bukit Jalil menaiki LRT, bukan ape malas bawak moto, sesak sangat lalu lintas zaman skrg nih..hehe. Kalau nek LRT aman sikit, penat pun kurang, kalo ngantok sempat tutup mate, kalo atas moto cane? mampu tutup mate?. dalam kul 1 sampai pun ke destinasi, alhamdullilah, cuace x de la panas sangat mase ni, kalo x mao2 bole tebako serebrum aku. Sampai2 je kat sane, ceh, ingatkan ramai orang rupenye biase jer, cume yang ade mat2 moto je kot. Bunyi bising yang membingitkan telinga menyambut kedatangan aku dan kawan2, hurm, ok la kot. walaupun event die x meriah mane, tapi at least organized, ok la daripade mat2 moto ni, belumbe tengah jalan raye. berlumbe kat sini x pe la, x bahaye sangat.and first time aku tgk skuter berlumbe, klaka pun ade. pastu tgk pameran skuter, mcm2 ade,mcm2 corak. seronok gak tengok bende nih!!!terhibor gak hati yg kacau nih (yeke?). ak rase sampai sini je kot citernye, sbb aku da mls nak tulis hehe, jumpe lagi di lain cerita,hehe. the end.

Comments

Popular posts from this blog

KAYAP ULAR

Stalin - The Court of the Red Star

Demam Lagi....