Posts

Showing posts from August, 2014

MENYESAL !

Image
Menyesal saya kerana membeli *choc latte by Chatime, kenapa la rasanya macam biskut marie rendam air kosong je , tetapi harganya tak berbaloi dengan kualitinya, yang lebih mengherankan aku kenapa ramai je rakyat Malaysia yang beratur membelinye, walhal harga dan kualitinye tak selari, maklumlah dengan keadaan ekonomi Malaysia yang tak menentu ni, kita sebagai pengguna berhati-hati dengan budget yang kita keluarkan, kita mahukan kualiti yang baik setanding dengan harga yang kita korbankan, saya disini cume ingin menyatakan kekecewaan yang amat sangat. Untuk pengetahuan anda semua ini adalah kali pertama dan terakhir saya membeli air dr *Chatime. Namun bergantung kepada citarasa kita sendiri sebagai pengguna, sebab lain orang lain padang. Terpulang kepada anda untuk membuat pilihan. Kuasa ditangan anda, jadilah pengguna bijak
Image
11:40 PM 8/11/2014
LOC / angkasapuri

Beberapa jam sebelum sambutan Aidilfitri unit Wardrobe, setiap orang wajib membawa menu masing-masing. Tidak kira apa sahaja menu yang terlintas terus di pilih sebagai juadah beraya. Yang paling penting bagi aku esok,errmm yum-yum mesti semua sedap, cuma sediakan perut sahaja, rugi kalau tak makan banyak2, aha. Tetapi menu yang akan saya bawa esok cuma kek batik, itu pon bukan saya yang buat, Abg Saran la yang buat, dia kan budget2 chef, perasan masak sedap, tapi selalu x menepati citarasa, x reti bahasa la tue. HAHA. Esok nak pakai baju hijau la, naseb baek tahun ni tema sambutan aidilfitri kita memang kaler hijau, save budget, kalo x memang kene beli yang baharu la. Sekian

Dialog

Image
8:41 PM 8/10/2014
loc/ angkasapuri rtm

x sangka pon boleh sampai disini, pejam celik pejam cilik, kat sini plak, ape daa nak jadik ni, harap2 x lame kat sini, sebab setiap yang berlaku harus ade perubahan ia. kenal-mengenal rakan2 baru dan mcm2 lagi, yang penting ade je pengalaman baru yang aku belajar untuk mematangkan diri ini, alhamdullillha terhadap yang berlaku, aminnnn