Sg Belacan



kadang- kadang kalo kite tension g la mandi sungai, aku mcm nila, kalo da stress sangat mmg pegi mandi sungai la (yeke?) ...aku dengar sesetengah orang cakap, kalo kite berenang, kite dapat mengembalikan keseimbangan badan, eh macam bagus jer bunyi nyer, hurm ok la tue, so? g la mandi sungai selalu. Jom? bercerita psl sungai ni plak, jaraknye dari rumah aku x de la jauh, tapi ni baru first time aku pegi. hehe. bukan ape, mungkin mase x mengizinkan ke? mane taw? kan? . Tapi terjebaknye aku ke sini sebab member yang bwk, die pun same jer mcm aku, pantang sebut sungai, jom jer...kih..kih.... tapi sayang air sungai ni x brape nak clear sgt la, hurm...so CINTAILAH SUNGAI KITE!!!! the end.

Comments

Popular posts from this blog

KAYAP ULAR

Stalin - The Court of the Red Star

Demam Lagi....