USM & KONVO 2017




Ramai batch USM aku dah konvo. Saya bila lagi? Bile scroll pic2 dorang kat FB dan IG membara balik semangat juang aku yang dah pudar ni. Terasa balik keinginan naik atas pentas terima scroll. Tapi x pe lah, hujung tahun ni ak setelkan 1 lagi subject. So next sem tinggal buat RP jela. Aku gusar cket nak buat RP ni, bukan ape , nak kene byk buat referencing, tu yg penat giler ngan USM ni. Bertabah la untuk tahun hadapan, pejam celik pejam celik after bulan 6 ak just tunggu panggilan konvo jela. Harap2 RP ak x ganggu perancangan aku yg menggunung tu. Sekian

Comments

Popular posts from this blog

2018 & SETERUSNYA

Da lame x update