Da lame x update

(pic x de kaitan pun)

hurm, da lame rasenye x update kan? bukan ape busy sgt ngan assignment plus FYP, dengan chapter kene reject lagi la. Mcm2. Anyway mlm ni bukan nak citer pasal asemen, wat hilang mood jer, huhu. Tp aku da x ingat la hari per, tp dlm anggaran 2-3 hari lepas gak la. Arakian, aku menjemput seorang hamba Allah kat Ukay Perdana, kebetulan nak melepak rumah aku kononnyer, walhal x de tempat tido(haha). Otw balek ke pandan siggah le jap kat rasik, mkn2. sesampai nyer aku disana, mcm x caye jer terserempak ngan member lame, huhu. al maklum da lame sgt x jumpe kwn, x cited gile. Trus aku berjabat tgn ngan die, huhu. Naseb bek die ingat aku. Pe lai lepas ni mmg aku duk melepak ngan die jela. hehe. The end

Comments

Popular posts from this blog

KAYAP ULAR

Stalin - The Court of the Red Star

Demam Lagi....