2 Jam + IC





Arakian sudah genap la 2 mgu untuk JPN menyiapkan IC aku yang kerosakan cipnyer, alkisah gak dlm 2 mgu ni banyak mase terbuang pasal hal ni, ape tidaknyer, nak wat IC baru pun dah mkn mase 1 hari suntuk, so mampu Malaysia jadi negare maju kalo macam ni? wat keje pun lambat! mcm2 alasan bagi! "akak bole bagi number kat adik, tp takot x sempat" ni la ayat akak kat JPN tu, perlu? takut2 kan aku plak! Cis!. akibatnye keesokan hari plak la aku beratur. then hari ni plak, aku kene tunggu sampai 2 jam kot nak ambil IC, pelik ape yang susah sgt sampai mkn mase yg terlalu banyak, x releven langsung. Siap aku tetido kat kerusi lagi, peduli la ape org nak ckp, da letih kot!!!!!the end

Comments

Popular posts from this blog

2018 & SETERUSNYA

Da lame x update

USM & KONVO 2017