Demam Lagi....






Pagi-pagi lagi aku da bangun...badan dah sakit2..., maknanye memang aku x larat la nak pergi kerja hari ni, so aku ambil keputusan untuk pergi klinik. Ape tidaknye aku punya selsema da tahap kritikal nih, batuk2 lagi..argh x tahan la, kene g klinik jugak. Dalam 8.30pagi ak da gerak klinik, ingatkan da awal, rupenyer....hitam ngan kepale org kat klinik tuh, kecewa tp ak teruskan jugak, yela nak wat camne kan? kalo aku da byk duit...da g private clinic la je. Dah le menunggu ambil number satu hal, nak tgu dpt rawatan pun lame gak, siap2 je dpt rawatan, kene tunggu ambil ubat plak, fewh penat aku camni. Banyak kan bersabar jela. Alkisahnye kul 11 thgri gak kuar dari klinik tuh....end

Comments

Popular posts from this blog

2018 & SETERUSNYA

2 Jam + IC

Da lame x update